Pagina's

16-08-2014

16.08.2014 - vink maar af, die doelen !

Da gaat ier precies goed vooruit, met die doelen.  Pukkel was - zoals er al te lezen viel op fb - GRANDIOOS!  #72 is ook in de maak, want Lien & Kristof waren (naar goeie gewoonte) ook present in Kiewit.  Thanks to Kristof ontdekte ik Frank Turner, die semi-akkoestische punk bracht.  Feest !  Carmen en Ragna hadden het meer voor de optredens in de Dance Hall & The Boiler Room, maar ik was heel tevreden van wat ik hoorde in de Marquee en op de Main Stage.  Editors: kippenvel !
Feitje: volgend jaar vind je me er weer terug !

En dan niet snel iets over #18.  Arthur is nog geen volleerde op-de-pot-gaander, maar we boeken vooruitgang.  Wetende dat we 'm pas op 11.08.2014 voor het eerst op het potje gezet hebben, ben ik al heeeel blij met waar we nu staan.  Arthur laat het wel duidelijk merken als'tie nodig moet.  Fijn !  (Een foto van z'n drolletje is niet echt nodig, me dunkt...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten