Pagina's

14-08-2014

14.08.2014 - goed begonnen is half gewonnen !

Gisteren kon je lezen dat afgewerkte doelen in het groen zullen verschijnen.  De doelen waar ik aan bezig ben, zullen in het paars aangeduid worden.  En omdat je sommige dingen best niet te lang laat aanslepen, vlieg ik er meteen in.
Want vandaag is pukkelpopdag.  Jochei, #37 is in de maak !  Gam ki zotjes doen eh, Carmen !
Ik duidde een achttal artiesten/groepen aan die ik zeker gezien wil hebben vandaag. Wordt moeilijk, want sommige dingen overlappen, maar we zien wel.  Editors sowieso, en daarnaast Hozier, Amatorski, Clean Bandit, Magnus,...  Benieuwd !

(En na vandaag is de vakantie echtechtecht gedaan en is het terug studeren geblazen. #92 & #93, weet je wel. :))

PS: ik vulde daarnet #98 aan.  Sarah C. had het goeie idee om een maand lang niets op facebook te posten.  Wordt ook niet echt een makkie, maar hey, vriendjes in real life zijn nog altijd stukken amusanter dan wat er allemaal gaande is op social media.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten